“Hidup ini umpama roda, sekejap kita di atas dan sekejap kita di bawah..meskipun kita berada di bawah jangan pernah berputus asa dan berusaha bersungguh-sungguh untuk menggerakkan roda hidup kita agar kembali berputar ke depan ke destinasi yang ditujui dalam mencapai kebahagiaan dan kecemerlangan hidup dalam redha Allah swt…”

(◕‿◕✿) THANK YOU. I'LL FOLLOW YOU BACK!!!

TIADA LAGI TANDATANGAN ARTIS

Salam semua nak bagitahu kat followers semua lepasni semua catatan saya tidak ada lagi tandangan kerana rasa macam nak makan je ops lari tajuk menyemak je kan...sakit mata memandang betul tak? Jadi saya dah buang dah, semoga saya happy yang penting kita happy. Tapi itulah nak kena delete 1 per 1 pulak, penat rasanya. Saya nak minta tolong pada semua FOLLOWERS boleh tak?

Macamni saya nak buang tandatangan di setiap bahagian catatan yang ada sebelum-sebelum ni secara mudah dan berkesan. Any idea tak??? Tolong ye. Ermm kalau takde terpaksalah saya buang satu persatu. Kesian kat saya :'( huh tak ada siapa nak kesian kan. kan. kan.

Pecah Kaca..Pecah Cermin..Sudah Baca..Sila lah Komen.. :)

2 comments:

  1. tq sudi follow blog den yg meraban tu
    den dah link ekau dkt blog den

    ReplyDelete
  2. sama2, tq to be my followers. selamat berkongsi cerita...

    ReplyDelete

Sila berhemah dalam memberi setiap komen atau cadangan. Terima kasih kerana menghargai blog ini.
Setiap ilmu yang dikongsikan ada manfaatnya.
Boleh menggunakan tag HTML seperti:
<b>, <i>, <a>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...