“Hidup ini umpama roda, sekejap kita di atas dan sekejap kita di bawah..meskipun kita berada di bawah jangan pernah berputus asa dan berusaha bersungguh-sungguh untuk menggerakkan roda hidup kita agar kembali berputar ke depan ke destinasi yang ditujui dalam mencapai kebahagiaan dan kecemerlangan hidup dalam redha Allah swt…”

(◕‿◕✿) THANK YOU. I'LL FOLLOW YOU BACK!!!

BUANG LAGU YANG DIKATAKAN MENYEMAK


Salam semua, hari ini saya nak bagitau kat semua saya hendak buang lagu yang biasa kedengaran kat blog saya ni, mungkin ada sesetengahnya tidak minat. Jadi saya buang walaupun terasa sayang. Tapi demi kengkawan atau followers saya terima dan rela ia dibuang dari blog ini. Terima kasih kepada yang menegur dan memberi nasihat.
Semoga teguran anda semua dapat memperbaiki apa sahaja kesalahan saya terhadap blog ini. Dan demi mempertingkatkan lagi mutu untuk blog saya ini. Harap kawan-kawan sudi lah ke blog saya ni yang tidak seberapa. Saya minta maaf kalau jarang nak hantar artikel baru sebab memandangkan keadaan saya sekarang ini sangat sibuk. Oh ya terima kasih juga kepada semua kawan-kawan dan followers saya yang sudi klik-klik nuffnang saya, walaupun saya sibuk sekarang ni saya tetap akan luangkan masa untuk klik nuffnang dekat blog kengkawan semua. Orang berbuat baik dengan kita mestilah kita balas betul tak? Terima kasih banyak-banyak pada semua yang menyokong OK.

Pecah Kaca..Pecah Cermin..Sudah Baca..Sila lah Komen.. :)

2 comments:

  1. huhu tindakan yang drastik dan bagus
    senang nak komen
    takde lagi keluar widgeo tuh huhu
    kemaskan sikit lagi kak..hehe give opinion
    kak komen sikit kat entri saya ini
    http://goo.gl/0nCb
    ada ocntest sebenarnya..huhu nak try nasib ..komen taw

    ReplyDelete
  2. hehe...mstilah dik..pepun tq sgt2 4 your advice.

    ReplyDelete

Sila berhemah dalam memberi setiap komen atau cadangan. Terima kasih kerana menghargai blog ini.
Setiap ilmu yang dikongsikan ada manfaatnya.
Boleh menggunakan tag HTML seperti:
<b>, <i>, <a>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...