“Hidup ini umpama roda, sekejap kita di atas dan sekejap kita di bawah..meskipun kita berada di bawah jangan pernah berputus asa dan berusaha bersungguh-sungguh untuk menggerakkan roda hidup kita agar kembali berputar ke depan ke destinasi yang ditujui dalam mencapai kebahagiaan dan kecemerlangan hidup dalam redha Allah swt…”

(◕‿◕✿) THANK YOU. I'LL FOLLOW YOU BACK!!!

JOM KIRA BMI ANDA



Assalammualaikum semua,
Ape habaq semua?? ceh ckp org kedah pula. Sori la tak pandai nak cakap kedah. huhu. Ok sebelum tu saya hendak tanya pada kawan-kawan semua. Awak-awak semua rasa berat badan dan ketinggian awok-awok semua ideal ke tidak?



Hah jom kire BMI, barula tahu ideal ke tidak, mudah je ikut je arahan kat bawah ni, masukkan maklumat kawan-kawan semua, pastu kira la..hehe, mudah bebenor eh sangat kan. Kalau rasa-rasa tidak ideal kenela bertindak sekarang samaada kurangkan berat badan atau lebihkan berat badan, demi menjaga kesihatan diri kita, betul tak?




Pecah Kaca..Pecah Cermin..Sudah Baca..Sila lah Komen.. :)

0 si comel rama-rama:

Post a Comment

Sila berhemah dalam memberi setiap komen atau cadangan. Terima kasih kerana menghargai blog ini.
Setiap ilmu yang dikongsikan ada manfaatnya.
Boleh menggunakan tag HTML seperti:
<b>, <i>, <a>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...