“Hidup ini umpama roda, sekejap kita di atas dan sekejap kita di bawah..meskipun kita berada di bawah jangan pernah berputus asa dan berusaha bersungguh-sungguh untuk menggerakkan roda hidup kita agar kembali berputar ke depan ke destinasi yang ditujui dalam mencapai kebahagiaan dan kecemerlangan hidup dalam redha Allah swt…”


(◕‿◕✿) THANK YOU. I'LL FOLLOW YOU BACK!!!

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN



Salam ukhwah, salam persahabatan buat rakan-rakan semua, juga kepada para pembaca yang di hormati sekalian, di kesempatan ini sy ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK BUAT SEMUA YANG SUDI MENZIARAH KE BLOG INI, saya memohon maaf andai ada terkasar bahasa atau ada yang berkecil hati, didalam setiap penulisan atau catatan yang diterbitkan, niat di hati adalah ikhlas, tidak ada kene mengena untuk menyakiti hati sesiapa.

Semoga sama-samalah kita byk beramal di bulan yang mulia ini, hayati kemuliaannya dengan penuh keinsafan. "Setiap amalan anak cucu Adam miliknya kecuali puasa, dia adalah milik-Ku dan Akulah yang akan memberikan ganjarannya dengannya". (Hadith: Qudsi)


post signature


Pecah Kaca..Pecah Cermin..Sudah Baca..Sila lah Komen.. :)

1 comment:

Sila berhemah dalam memberi setiap komen atau cadangan. Terima kasih kerana menghargai blog ini.
Setiap ilmu yang dikongsikan ada manfaatnya.
Boleh menggunakan tag HTML seperti:
<b>, <i>, <a>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...