“Hidup ini umpama roda, sekejap kita di atas dan sekejap kita di bawah..meskipun kita berada di bawah jangan pernah berputus asa dan berusaha bersungguh-sungguh untuk menggerakkan roda hidup kita agar kembali berputar ke depan ke destinasi yang ditujui dalam mencapai kebahagiaan dan kecemerlangan hidup dalam redha Allah swt…”

(◕‿◕✿) THANK YOU. I'LL FOLLOW YOU BACK!!!

JOM ADIK-ADIK BELAJAR ABC




Salam semua dah lama saya tak update blog kan. Maaf la saya tersangat la buzy. Dengan mengajar kelas komputer yang sentiasa ada sahaja pelajar yang datang belajar, dari Pengerang, Sungai Mas, sekitar Bandar Penawar pon ada, Dari Kuala Lumpur pon ada. Maklum la percuma dapat sijil daripada SKMM, siape yang tak nak kan. Berpusu-pusu yang datang alhamdulillah.

Eh..eh saya bukan nak cerita pasal kelas, tapi apa salah nya kan saya promote kan sekali hehe..hah saya sebenarnya nak kongsikan video bacaan abjad A hingga Z. Saja suke nak simpan, dah alang ada blog kan, ape lah salahnya saya kongsikan ngan awak-awak semua. kan..kan

Saya tertarik ngan video ni, sebab gambar nya terang jelas bacaan nya, lepas tu dengan nada berlagu, mesti kanak-kanak suka. Disamping tu dapatla saya simpan video ni tuk anak saya kelak, insyaAllah ada rezekinya. Ni video nya, jom kita layannnnn :)


Pecah Kaca..Pecah Cermin..Sudah Baca..Sila lah Komen.. :)

0 si comel rama-rama:

Post a Comment

Sila berhemah dalam memberi setiap komen atau cadangan. Terima kasih kerana menghargai blog ini.
Setiap ilmu yang dikongsikan ada manfaatnya.
Boleh menggunakan tag HTML seperti:
<b>, <i>, <a>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...