“Hidup ini umpama roda, sekejap kita di atas dan sekejap kita di bawah..meskipun kita berada di bawah jangan pernah berputus asa dan berusaha bersungguh-sungguh untuk menggerakkan roda hidup kita agar kembali berputar ke depan ke destinasi yang ditujui dalam mencapai kebahagiaan dan kecemerlangan hidup dalam redha Allah swt…”


(◕‿◕✿) THANK YOU. I'LL FOLLOW YOU BACK!!!

HARI RAYA AIDILFITRI 2009


Salam semua, Selamat Hari Raya, cikfitrah kembali menulis selepas seminggu cuti hari raya. Sangat best, dan agak memenatkan mana taknya mase tu lah nk kne uruskan majlis pertunangan cikfitrah. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Daripada hantaran, pakaian, persiapan cikfitrah yang sediakan semuanya tu yang lepak, nasib baik bahagian makanan mak & abah yang menyiapkannya, dan yang melayan tetamu serta amik gambar adik2 cikfitrah, tapi bila semuanya selesai barulah rasa lega dan berpuas hati juga. Terima kasih pada mak, abah, adik2, saudara-mara yang hadir dan yang menjayakan, juga keluarga tunang sebab banyak membantu dalam membeli poutpori jauh di import kat perlis, sb katanya kat sana murah, dan sediakan beg kertas, percuma gitu...

Untuk makluman semua cikfitrah tak dapat nk msukkan gmbr dulu, nnti sy akan msukkan. Mungkin klu takde ape2 hal cikfitrah akan menyediakan sebuah lg blog khas untuk family cikfitrah..tgu ye kedatangan sebuah blog lg ok..


post signature


Pecah Kaca..Pecah Cermin..Sudah Baca..Sila lah Komen.. :)

2 comments:

Sila berhemah dalam memberi setiap komen atau cadangan. Terima kasih kerana menghargai blog ini.
Setiap ilmu yang dikongsikan ada manfaatnya.
Boleh menggunakan tag HTML seperti:
<b>, <i>, <a>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...