“Hidup ini umpama roda, sekejap kita di atas dan sekejap kita di bawah..meskipun kita berada di bawah jangan pernah berputus asa dan berusaha bersungguh-sungguh untuk menggerakkan roda hidup kita agar kembali berputar ke depan ke destinasi yang ditujui dalam mencapai kebahagiaan dan kecemerlangan hidup dalam redha Allah swt…”


(◕‿◕✿) THANK YOU. I'LL FOLLOW YOU BACK!!!

BEZANYA CINTA LELAKI DAN CINTA WANITA


Bezanya Cinta Lelaki Dan Cinta Wanita

Cinta lelaki selalunya manis. Kerana lelaki yg bercinta seringkali memberi ucapan dan kata2 manis. Sering juga menabur janji2 manis.
Cinta wanita pula selalunya pahit. Kerana wanita yg bercinta kdg kala rela menerima janji2 manis lelaki yg belum tentu ada kebenarannya. Wanita yg bercinta kdg kala sanggup terseksa demi lelaki yg dicintainya. Bukankah itu pahit?

Cinta lelakimudah diagih2kan. Buktinya, lihat sahaja lelaki mampu utk memberi cinta kepada lebih dari seorang perempuan dlm satu2 masa.


Cinta wanita pula selalunya setia. Tulus dan romantis. Kerana wanita yg bercinta selalunya sgt kudus.

Istimewanya cinta lelaki kerana kdg kala ia sukar dipamerkan. Cinta nya ada dalam hati, utk dirasai bukan utk ditontoni oleh semua org. Kerana cinta itu terlalu istimewa bg seorang lelaki.

Cinta wanita pula kdgkala terlalu jelas pada pandangan matanya, tingkah lakunya dan juga tutur katanya.

Cinta lelaki dan cinta wanita walau ada bezanya ia tetap cinta. Cinta yg datang dari hati. Cinta yg dirasai dgn sanubari. Cinta yg hadir dalam diri.


Pecah Kaca..Pecah Cermin..Sudah Baca..Sila lah Komen.. :)

0 si comel rama-rama:

Post a Comment

Sila berhemah dalam memberi setiap komen atau cadangan. Terima kasih kerana menghargai blog ini.
Setiap ilmu yang dikongsikan ada manfaatnya.
Boleh menggunakan tag HTML seperti:
<b>, <i>, <a>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...